My body's aching, and you're the reason why

Jag känner mig allmänt trött och irriterad! Vill inte sitta på jobbet en lördagkväll, haha. Gårdagen var en enda stressdag, stressade i princip från 6 på morgonen till 8 på kvällen. Sen blev det iaf lite avkoppling och några cider hemma hos mange innan jag och caroline begav oss till heartan. En krogkväll som får betyg 2 av 10 typ ;p Men man kan väl kanske inte alltid ha jätteroligt när man är ute? Har ju varit med om kvällar som förmodligen alltid kommer vara oslagbara :) Fick sen skjuts hem till valbo av cattan, och jag kunde ligga och sova till 10.30 imorse, riktigt skönt :) Tog nämligen bilen till jobbet. Då kan jag åka hem i bra tid sen direkt när jag slutat 22 också :)

Sen har våran lilla "bem bem" (Emmy) fått åka till veterinären i Uppsala och stannat där över natten för att hon inte alls mådde bra igår. Hoppas att hon får komma hem snart! Tycker det är jobbigt när djur ska bli sjuka..
Senare ikväll kommer danne, sofia, hanna och jonas förbi och måste göra ett provisoriskt pass, något roligt som händer iaf :) 

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0