2011

Jag har seriöst varit med om det sjukaste nyårsfirandet på länge! Blev en kväll full av drama.. Hade en väldigt trevlig och god middag hemma hos hanna, följt av Engeltofta.. och där började det hända saker! Hamnade bland annat i nått tjafs med en tjej, och hon knuffade mig så att jag åkte in i caroline, som ramlade och slog ryggen.. Sen fick jag mig en utskällning av en vakt som sa att JAG skulle sluta bråka. Efter det kom tårarna.. och caroline fick sig en utskällning av samma vakt för att HON fått mig ledsen, hahah, så sjukt. Slutade med att vakten hade fått både mig och caroline att grina, bra där, haha! Trots allt så var kvällen trevlig, roligt att vara på ett lite annorlunda ställe och inte bara hänga på heartbreak :) Uppskattar verkligen vad en viss gjorde för mig igår, fick mig att må sååå mkt bättre :) 

Kvällen kommer bara vara lugn ikväll, ska nog krypa ner i sängen och kolla på någon bra film nu :) Skulle vara bra gott med chips eller något också! Kanske blir en sväng till nån affär ;)

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0