Be strong.

Tänk hur ens liv kan kännas helt värdelöst en dag.. för att sen kännas jättebra dagen därpå!
Tror man ibland låter sig påverkas alldeles för mycket av människor runt omkring, men tack och lov för att det finns människor som alltid får mig att må bra :) Och bara det att jobbet hör av sig kan få mig hur lycklig som helst ;) Livet kommer väl alltid vara fyllt av motgångar, så det är bara att försöka vara stark och lära sig av sina misstag, bara att acceptera helt enkelt..

Och just nu spelar Skellefteå - Brynäs sin tredje finalmatch, hoppas på att Brynäs tar hem den här matchen så vi kan avgöra på hemmaplan imorgon och ta hem SM-guldet! Har gått aaaaaaaaaalldeles för lång tid sen sist ;)

♥♥♥


Eftersom det är mkt Brynäs just nu bjuder jag på en bild på världens sötaste Spets från min tid som extrem brynässupporter ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0