Joooobb

Idag känner jag mig på topp, trots allt! Igår fick jag mitt anställningsbevis hos polisen, lönen var ju inte dålig kan jag säga.. för att knappt ha nån utbildning :) Dessutom har jag fått mitt schema för maj, och håller på och planerar första delen av sommaren, och min betalda semester! Känns ju riktigt bra det här med tillvidareanställning ;) Måste dessutom se till att gå med i a-kassan så man har en liten trygghet :)

Nu ska jag alldeles snart ut och ge hästarna lunch, följt av en långpromenad och fika på stan med lindson. Jobbade igår och jobbar nu torsag & fredag, ganska skön vecka :) Och imorgon måste Brynäs ta hem SM-guldet på hemmaplan, annars blir det en sjunde avgörande match och då känns det nästan som att Skellefteå kommer vinna :/

♥♥♥


Never mind, i'll find someone like you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0