Tårarna bevisar inte att du är svag utan att du varit stark för länge..

Mitt humör har verkligen gått upp och ner den senaste tiden, men det ska det vara slut med nu har jag bestämt mig för! Har ju troligtvis världens bästa sommar att se fram emot, och det är nog lika bra att det här får ett slut :)

Förra lördagens guldfirande när Brynäs tog SM-guld var så obeskrivligt roligt! Började med maskeradfest hemma hos Sandra, följt av krogen, såklart iklädd brynäströja ;) Träffade på mkt roliga människor, och jag har nog aldrig hunnit med så mkt på en timme som då!

Idag har jag och mamma varit iväg till Annika och fixat håret, blev som vanligt blonda slingor.. men däremot klippte jag av bra mkt på längden och klippte hellugg, lite ovant men det känns bra :) Och sen har jag åkt på en förkylning idag. Vaknade upp med lite feber och förkylningssympton, hoppas bara att det inte blir värre!

Nu blir det lite tv, och kanske krypa ner i sängen snart :)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0