Påskfirande

Veckorna bara flyger förbi! Idag är det redan den 10.e april.. Sjuuukt vad tiden går fort! Detta innebär ju även att det snart är sommar, åh så jag längtar :) Att bara kunna gå ut och sätta sig på en mysig uteservering :)

Påskhelgen har varit helt okej, jobbade skärtorsdagen och långfredagen. Sen på fredagskvällen var vi hem till Danne & Sofia och åt påskmat och badade badtunna, följt av påskfirande hemma hos mamma på lördagen och utgång på kvällen. Utgången var väl helt okej, hade riktigt roligt på förfesten och första halvan av krogkvällen, men sen gick allt bara utför.. tröttheten infann sig och även hungern ;p

Imorgon ska jag iväg på intervju för securitas på arlanda.. Ser jag faktiskt fram emot :) Även om jag i princip har klart med sommarjobb så känns det bra att ha lite valmöjligheter ;) Det här blir tredje arbetsintervjun på kort tid, kul att man verkar intressant iaf!

Nu ska jag fixa nån lunch, och sen försöka få med mig cattan till fjärran för att simma och basta! ;)

♥♥♥

Är det nu, nu som det tar slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0