Follow your heart

Heeej!
Vardagen rullar på, och jag har bara jobbat en dag den här veckan, inte bra! Kommer förmodligen inte att få så jättebra lön nästa månad, ganska jobbigt när jag har en hel del utgifter :/ En sak som är bra med att inte jobba så mycket är att jag får mycket tid till träning och ridning, det gillar jag ;) Siffrorna på vågen går iaf åt rätt håll då! Hur som helst går jag och håller tummarna för lite mer jobb nästa vecka!

Jag har just nu väldigt mycket tankar som snurrar i mitt huvud.. vill liksom ta tag i mitt liv och göra något känner jag! Ett bra steg på vägen är ju om jag får ett heltidsjobb på Arlanda och kan flytta hemifrån.. JAG VILL! Förhoppningsvis får jag det där samtalet jag väntar på imorgon.. nervöst. I övrigt finns det en massa andra saker som får mig förvirrad, men det behöver vi inte gå in på här :)

Ikväll kommer världens bästa län hem från Ö-vik, och då är det all in som gäller på lördag kan jag lova! Först middag med ett helt gäng på olearys, följt av förfest hemma hos hanna. Kan nog bli en riktigt bra kväll tror jag :) Måste väl avsluta den här månadens festande på bästa sätt ;) Sen blir det lugnt några helger!
Nu ska jag göra mi madre sällskap i soffan.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0