Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av..

Har redan fått klagomål för att jag inte skrivit nu på ett tag igen.. så tänkte slänga in ett kort blogginlägg ;)

Veckan har mest bestått av långa jobbdagar, och ledigt torsdag och fredag.. Igår var jag och cattan först och gymmade, följt av simning på fjärran och sen bio på kvällen. En riktigt bra dag med mysväder, det var varmt och solen sken :) Såg sen En gång i Phuket på bio, den var helt okej! En sak som är säker är att den fick tankarna tillbaka till Thailand.. GUUUUD vad jag vill åka dit igen! Eller i alla fall utomlands!!

Den här lördagen har än så länge bestått av ridning och en långpromenad med min trogna promenadkompis Bonnie :) Ganska tråkigt väder ute, men känner mig duktig som fått lite gjort! Ska alldeles snart ta och lägga mig i badet och fixa mig inför kvällen.. Ska nämligen fira världens bästa lindson som fyllt år, blir nog en riktigt bra tjejkväll! Tredje helgen med utgång för min del, känns lite i kroppen måste jag säga.. tror jag börjar bli gammal ;)

 

THAILAND ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0