It's time to let you go

Tjabba tjena hallå!
Hundra år sen jag var in och skrev, och det är verkligen dåligt, jag vet ;) Men har faktiskt införskaffat en Iphone nu på senare dar, så kanske jag bli lite bättre på att uppdatera när jag kan skriva från mobilen också!
Lite roligt ändå, när jag för första gången såg en Iphone tänkte jag att jag aaaaaaaldrig skulle köpa en sån, men ja, det blev ju så ändå :) haha. Riktigt nöjd än så länge!

När det gäller jobb rullar allt på som vanligt med extrajobb.. Är kvar på Arlanda konferens och hos polisen på Arlanda som passhandläggare. Jobbar lite i perioder.. ena veckan kan vara full av jobb, medans jag inte jobbar något alls vissa veckor. Det har både sina för- och nackdelar, men just nu är jag bara glad över att ha en egen inkomst och kunna betala allt själv :) På torsdag nästa vecka ska jag iaf iväg på intervju för passkontrollant i Sthlm, något jag tror och hoppas väldigt mycket på, skulle ju inte vara helt fel med en fast månadsinkomst och kunna flytta hemifrån ;)

Nu ska vi alldeles snart ut och natta världens bästa hästar!
Ska som sagt var försöka hålla i det här med bloggandet ;)

Och btw, är det bara jag som tycker att alla går och blir gravida just nu? Får nästan panik.. Inget jag planerat på bra måååånga år iaf! Mycket kvar av livet innan det stora steget :)

♥♥♥


Bjuder på en fin bild från Åre över nyår. Jag & världens bästa "huldor" ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0