En bra söndag

Söndag idag, och jag är för en gångs skull inte bakis! Sååååå skönt :) Så har fått lite gjort idag, bland annat tagit reda på tvätt, bäddat rent i sängen, dammsugit och varit ute på en långpromenad :) Inför veckan som kommer har jag inget jobb alls inbokat, men däremot en massa annat. På schemat står biltvätt, bilbesiktning, nagelfix, och jobbsökardag på Arlanda, detta ska såklart även kompletteras med massor av träning, simning & ridning!

Och ja.. det där med jobbet jag väntade på besked om sket sig, men jag är inte bitter :) Det där jobbet hade både sina för- och nackdelar. Så nu är det helt klart att det blir Turklandet i maj, ååååh så jag längtar :) Denna gång får jag kanske dessutom med mig två brudar, inte dåligt ;) Och vi bara måste boka så vi får bo på club sidar som jag, elin och linda bodde på 2009, riktigt fint hotell!

Och, nu har jag bestämt mig för att lämna allt dåligt bakom mig som ändå bara får mig att dåligt.. Känns ju bra mycket bättre måste jag säga ;) slippa gå och fundera så mycket!



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0