Euphoria

Sitter just nu och mår dåligt över världens töntigaste sak, och inte borde jag ha dåligt samvete heller men det har jag.. Varför känner jag såhär? Wierd.

Igår hade vi melodifestivalmys hemma hos mig, mamma och janne hade åkt iväg på kryssning. Riktigt mysigt, och rätt låt som vann! ;) Den här söndagen känns dock väääääldigt seg, hade lika gärna kunnat vara bakis, haha! Har varit stilla i princip hela dagen, men nu börjar det kännas i kroppen att jag vill göra något.. Träna, promenad eller en joggingtur här hemma? Undra om man ska orka ta sig för att göra något av alternativen :) OCH kära vänner, jag MÅSTE få jobba lite i veckan innan jag dör av rastlöshet! Om jag så ska ringa imorgon och tigga om det ;p

♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0