Tatueringstankar

Har lääänge funderat på att göra en till tatuering och sätta den på insidan av vänster överarm. Problemet har varit att komma på vad jag ska skriva.. Har under en längre tid nu varit inne på att skriva No regrets, som för mig betyder att man ska stå upp för det man gjort och aldrig ångra något! Det har förmodligen bara gjort dig själv till en starkare människa..

Men så slog det mig alldeles nyss att jag kanske borde skriva With every heartbeat, och för mig skulle den då tillägnas mina underbara vänner, familj & djur, alla som någonsin betytt och betyder något för mig :) Varje hjärtslag är för er! Skulle ju kännas bra att ha en tatuering som verkligen betyder något för en själv! Hmm det tål att funderas på ;)

 ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0